Service aanvraag

Top  Previous  Next

 

U kunt via het hoofdmenu een vraag stellen aan onze servicedesk.

 

Om uw vraag zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij uw vraag zo volledig mogelijk te formuleren. Vermeldt altijd over welk programma in Tommy u een vraag heeft. Daarnaast is het voor ons heel belangrijk om bijvoorbeeld de onderstaande gegevens te weten:

 

Reserveringsnummer
Naam + adresgegevens van de gast waar het over gaat
Periode van de reservering
Locatienummer
Accommodatiesoort
Welke stappen heeft u doorlopen wat resulteerde in een onduidelijke situatie?

 

Maak ter verduidelijk een screenshot. Dit doet u alsvolgt

klik op uw toetsenbord op de button PrtScr (er gebeurd nu niets)

Open Word en klik op [plakken]

Dit screenshot kunt u toevoegen via de button [bijlage toevoegen]

 

Serviceaanvraag

 

 

 

In het scherm ziet u alle meldingen die in het verleden gemaakt zijn, zo kunt u eerdere vragen met antwoorden terug zoeken.

 

Service open = dit betekent dat de vraag een open staat en in behandeling is

 

Service gesloten = dit betekent dat de vraag gesloten is en er een antwoordt op de vraag is gegeven.

 

Klik op Nieuwe Service Aanvraag om een vraag in te dienen.

 

 

Servicevraag

 

 

Onderwerp        : hier kunt u een verkorte omschrijving van uw vraag plaatsen

Categorie        : kies een categorie uit de selectie die opgegeven wordt

Bijlage                : u kunt 1 bijlage mee sturen

Annuleren        : afbreken van uw service aanvraag

Versturen        : er wordt een e-mail met de vraag verstuurd

 

 

Serviceaanvraag 2

 

Nadat u de vraag verstuurd heeft, mag u binnen 1 werkdag een reactie ontvangen van de servicedesk. U ontvangt een e-mail waarin aangegeven wordt dat er een

antwoordt op uw vraag is gegeven. Als u opnieuw inlogt en naar de Serviceaanvraag gaat, kunt u uw vraag terugvinden met daarin een antwoordt.

 

Mocht dit niet het antwoordt zijn wat u had verwacht kunt u in de zelfde melding een nieuwe vraag stellen en deze opnieuw versturen.