Service aanvraag |
Top Previous Next |
U kunt via het hoofdmenu een vraag stellen aan onze servicedesk.
Om uw vraag zo spoedig mogelijk te kunnen beantwoorden vragen wij uw vraag zo volledig mogelijk te formuleren. Vermeldt altijd over welk programma in Tommy u een vraag heeft. Daarnaast is het voor ons heel belangrijk om bijvoorbeeld de onderstaande gegevens te weten:
Maak ter verduidelijk een screenshot. Dit doet u alsvolgt klik op uw toetsenbord op de button PrtScr (er gebeurd nu niets) Open Word en klik op [plakken] Dit screenshot kunt u toevoegen via de button [bijlage toevoegen]
In het scherm ziet u alle meldingen die in het verleden gemaakt zijn, zo kunt u eerdere vragen met antwoorden terug zoeken.
= dit betekent dat de vraag een open staat en in behandeling is
= dit betekent dat de vraag gesloten is en er een antwoordt op de vraag is gegeven.
Klik op Nieuwe Service Aanvraag om een vraag in te dienen.
Onderwerp : hier kunt u een verkorte omschrijving van uw vraag plaatsen Categorie : kies een categorie uit de selectie die opgegeven wordt Bijlage : u kunt 1 bijlage mee sturen Annuleren : afbreken van uw service aanvraag Versturen : er wordt een e-mail met de vraag verstuurd
Nadat u de vraag verstuurd heeft, mag u binnen 1 werkdag een reactie ontvangen van de servicedesk. U ontvangt een e-mail waarin aangegeven wordt dat er een antwoordt op uw vraag is gegeven. Als u opnieuw inlogt en naar de Serviceaanvraag gaat, kunt u uw vraag terugvinden met daarin een antwoordt.
Mocht dit niet het antwoordt zijn wat u had verwacht kunt u in de zelfde melding een nieuwe vraag stellen en deze opnieuw versturen.
|